کد خبر 1645399
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲
شمار جانباختگان حادثه معدن طبس به ۳۷ نفر رسید

رییس سازمان مدیریت بحران کشور از افزایش تعداد جانباختگان حادثه معدن طبس به ۳۷ نفر خبر داد.

به گزارش مشرق، حسن نامی درباره جزئیات این خبر گفت: متخصصان معدن تونل هایی حفر کرده اند که به عمق کانال سی برسند، در همین مسیر دو پیکر دیگر کشف شد و اینچنین شمار کشته شدگان حادثه معدن طبس به ۳۷ نفر رسید.

وی افزود: اکیپ‌های فنی در تلاش هستند تا غلظت گاز متان را با مکنده‌های قوی به زیر دو درصد برسانند تا عملیات با سرعت بیشتری انجام شود.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: همه تلاش خود را می کنیم تا اوایل امشب به عمق بیشتری برسیم تا بتوانیم افرادی که در این مسیر هستند را بیرون آوریم.

نامی گفت: تا این لحظه ۲۷۰ متر دیگر از کل تونل‌ها باقی مانده و امدادگران جمعیت هلال احمر به همراه اکیپ‌های تخصصی معدن با یکدیگر همکاری کنند تا سایر عزیزان را نیز بیرون آورند.

وی افزود: پیکر ۳۵ عزیزی که روز گذشته بیرون آورده شده بودند به خانواده‌هایشان تحویل داده شد این دو پیکر جدید نیز تحویل پزشکی قانونی شده و به زودی به خانواده هایشان تحویل داده می شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    0 0
    ما هم شریک غم طبسی ها هستیم
  • انصاف IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    0 0
    کارگران معادن در حال پرپر شدن ... مدیران و کارکنان تهران نشین ایمیدرو و ... در حال خوشگذرانی
  • دانشپور IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
    0 0
    معدن زغالسنگ در ایران باید دولتی باشد . در شرایط فعلی اقتصادی ایران و فضای قیمت گذاری دستوری محصولات ، معدن زغالسنگ نمیتواند خصوصی باشد . زیرا مدیران خصوصی ایران ، علاقه ای به هزینه های ایمنی ندارند . لذا هر روز شاهد چنین فجایعی خواهیم بود . شرکت خصوصی هم به این علت زیر بار مدیریت معدن زغالسنگ میرود چون میداند شرکتهای بیمه هزینه تلفات انسانی و مادی آن را جبران میکنند . در واقع این خسارتهای سنگین از جیب بیمه و به عبارتی از جیب دولت و از جیب کل مردم ایران است . خلاصه اینکه : معدن زغالسنگ در ایران باید دولتی باشد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس